Forum www.paragrafowegranie.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Wspólna gra
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.paragrafowegranie.fora.pl Strona Główna » Ogólne dyskusje o grach paragrafowych Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Wspólna gra
Autor Wiadomość
Smis




Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

Post
Damy radę ;] najczęściej bywa tak, że jak już się załatwi te najtrudniejsze sprawy organizacyjne, a potem zaczyna snuć opowieść, myślę, że tak po 100 paragrafach chętnych przybędzie Smile Bądźmy dobrej myśli... aczkolwiek nie ukrywam, że trzeci zapaleniec by się przydał xD
Pon 22:57, 13 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Xellos




Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jednak przyszło mi parę pomysłow do głowy, więc zamieszczam je jeszcze dzisiaj:

  • 1. Nasza gra będzie się tym różnić od klasycznej paragrafówki, że daje nieograniczoną swobodę. Zabawa polega na samej eksploracji świata, nie zaś ukończenia głównego wątku. Mam na myśli coś w rodzaju SUDa(odpowiednik single od MUDa).

  • 2. Ze względu na sporo ograniczeń od strony technicznej(czyli to co by normalnie oferowały języki programowania), będziemy musieli się posiłkować systemem informacji. Gracz będzie zbierał przez całą grę różne numerki informacji, które zapobiegną pętlom, wykonaniu dwukrotnie tych samych questów, a poza tym można je wykorzystać do celów, o których wspomniałem we wcześniejszym poście. Służyły by więc do przypisania ich do ras/klas/zdarzeń, dzięki czemu możemy osiągnąć ciekawe efekty: jak np. każdy osobnik odmiennej rasy inaczej będzie na nas reagować albo ogranicznie dostępu do danego questa dla określonej klasy itp itd. Mówiąc ściślej, przy użyciu wyobraźni można zastosować ciekawe sztuczki techniczne.

  • 3. Żeby gra podtrzymywała zainteresowanie graczy konieczne jest wprowadzenie sytemu współczynników, walki itp. Postać gracza będzie nieustannie rozwijana. A jako iż jest to świat otwarty - będzie można natknąć się na tereny o różnej sile przeciwników(niemal jak w mmorpg). Gracz będzie mial więc wrażenie, że do pewnych typów zadań, czy na pewne obszary będzie mógł się dopiero porwać, gdy wzmocni swoją postać. Problemem jest wprowadzenie systemu levelowania postaci, ale o tym się jeszcze pomyśli.

  • 4. Należałoby wprowadzić pewne smaczki w grze typu legendarne postacie do spotkania, potężne przedmioty do zdobycia, zadbanie niemal o każdy szczegól danej lokacji. Np. wizyta w miescie NIE może się ograniczać jedynie do odwiedzenia karczmy, kowala i bazaru. Oczywiście wiąże się to z ciężką pracą, ale wspólne rozwijanie gry na wikipedii jest o wiele przyjemniejsze niż tworzenie w domowym zaciszu w notepadzie.

  • 5. Należy też zadbać o bogaty i poprawny język. Jeśli gracz odwiedza karczmę, aż prosi się o szeroki opis tego, co znajduje się we wnętrzu. Chociaż na razie możemy zacząć od szkieletów podstron, które potem byśmy poprawiali i rozbudowywali.

  • 6. Skoro ma być to rozbudowana gra, musimy zastanowić się co zrobić w przypadku, gdy gracz ginie w walce. Osobiście jestem za tym by odradzał się w najbliższej świątyni z utratą ekwipunku/współczynników. Coś jak w WoWie. Oczywiście wszystko zależy od uczciwości graczy, dlatego myśle, że system odrodzeń może zapobiec oszustwom. Bo normalnie gdyby trzeba bylo zaczynac gre od nowa, to gracz na zaawansowanym etapie gry podczas śmierci swojej postaci starałby się nagiąć zasady poprzez uznanie wygranej danej walki lub cofnięci się do poprzedniego paragrafu.

  • 7. Przejdźmy do kwestii wizualnej. Na stronie głównej projektu gry proponuję zamieścić takie informacje:
    - krótkie info o grze
    - link do zasad gry
    - link do nowej gry
    - pomoc w wspoltworzeniu
    - aktualni tworcy

  • 8. Być może niektórzy czytając moje propozycje odnieśli wrażenie, że gra będzie pozbawiona fabuły, skupiona zaś będzie na samej siekance. Nic bardziej mylnego! Przede wszystkim grę będą charakteryzowały ciekawe i rozbudowane questy(w miarę naszych możliwości) i klimatyczne opisy lokacji.

Na razie tyle.

Jeszcze APEL do tych, którzy nie wyrazili chęci uczestniczenia w projekcie, a czytają ten temat:
- Przedstawcie własne pomysły bądź skrytykujcie/oceńcie już przedstawione. Każda pomoc się przyda. Kto wie, może naprawdę powstanie coś fajnego.

BTW @Smis: zajrzyj do działu Mechanika/Zasady, przejrzyj tematy, a szczególnie "Swoboda i wolność w grach paragrafowych". W końcu porywamy się na głęboką wodę i trzeba znać rzecz od strony techniczej. A skonstruowanie odpowiednich zasad to moim zdaniem pierwsza rzecz do zrobienia, bo pod nie przecież cała gra się podporządkuje. A potem nie będzie odwrotu ;)


Ostatnio zmieniony przez Xellos dnia Pon 23:52, 13 Wrz 2010, w całości zmieniany 4 razy
Pon 23:33, 13 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Smis




Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

Post
No dobrze... co miałem przeczytać, przeczytałem ;]

Teraz tak: pierwsze co chciałbym oświadczyć to to, że mapa z początku będzie zbyteczna z tego prostego powodu, że to nie na podstawie mapy powinno się budować grę, tylko na podstawie gry kreować mapę... Dzięki temu będzie większa dowolność Very Happy

Myślałem też nad systemem... I dochodzę do wniosku jednego: Wszystko, czego potrzebuję, to:
- po pierwsze miejsca, gdzie znajdowałyby się wszystkie stałe statystyki gracza NA DANĄ GRĘ.
I na przykład: Siła niechaj będzie "s", Intelekt to "i", a żywotność - "z".
Polegało by to na tym, że gracz widzi: Siła=3, Intelekt=4, żywotność=10, podczas gdy program ma zapisane s=3, i=4, z=10. I co dalej? Dalej powinien być efekt losowy: powiedzmy kość sześcienna. Można by dać to w ten sam sposób, co program do losowania wyników kości: 1=16,66% szans, 2=16,66% szans itp... nie wiem po prostu, jak to działa (i czy w ogóle tak można) więc jakby co, prostujcie.
Byłyby losowane dwa wyniki kości: dla oponenta i dla gracza. Niechaj oponent=goblin a jego s=2.
Jako goblin korzysta z siły, więc wzór wygląda tak:

Bohater = b
Goblin = g

B=3+1/2/3/4/5/6 (gdzie / oznacza "lub")
G=2+1/2/3/4/5/6

I tutaj przejdźmy do punktu drugiego: polecenia "if"
Bardzo liczę, że będzie możliwość wydawania warunków z poziomu wiki.. jeśli nie, to niech ktoś mnie oświeci, jak inaczej można to zrobić?

i tutaj:
jeżeli/if:
B(wartość współczynnika ataku bohatera)>G(wartość współczynnika ataku goblina) LUB B=G to ZG(wartość żywotności goblina)-1 (nowa wartość musi być przyjmowana jako ZG)

B<G to Z(wartość żywotności bohatera)-1(ten sam warunek, co powyżej)


To na razie tyle... chciałbym się dowiedzieć dokładnie, jak to wygląda w rzeczywistości... to tylko moja wizja i moje przemyślenia, ale nie ja pisałem język HTML, więc nie wiem, czy jest możliwość zrobienia tego w TAKI właśnie sposób... czekam na korekty...
Wto 20:56, 14 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Xellos




Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Przeceniasz możliwości wikipedii. Wyobraź sobie jakbyś miał taką paragrafówkę na papierze. Czy papier ma możliwość tworzenia warunków Wink? Więc odpada. Gracz po prostu by swoje statystyki trzymał w programie tekstowym albo na papierze, walki też sam będzie przeprowadzał wliczając w to pomoc kostki.

I rzeczywiście nie ma na razie sensu tworzyć skomplikowanych zasad, milion współczynników/talentów/umiejętności. Priorytet to sprawdzić, czy w ogóle nam się projekt powiedzie Smile.

Co do systemu walki możemy wykorzystać już jakiś istniejący, choćby z Dreszcza(wersja very simple) albo z Samotnego Wilka(tylko kartę trafień trza by było przekonwertować z k10 do k6).

Na początek proponuje zająć się jedną rasą, najlepiej ludźmi. Niechaj gracz zacznie w jakieś małej osadzie(miasto jest za duże na razie do ogarnięcia), dodajmy parę sklepów, różne questy(starając się unikać schematu przynieś/pozamiataj) + możliwość przechadzania się po okolicy, jakieś tereny łowieckie.

Wracając do spraw zasad, współczynników i walki, trzeba coś obmyślić w jaki sposób postać będzie się rozwijała(bo chcemy przecież żeby były w grze do napotkania i słabsze i silniejsze potwory). Zliczanie doświadczenia po quescie/walce będzie troche męczące dla graczy, chyba, że będzie to sumowanie małych wartości, żeby się nie pogubić. Np. za potwora dostajemy 1EXP, a do nastepnego poziomu potrzeba nam 10EXP. Po przejściu postaci na nowy poziom, gracz ma możliwość dodania punktu do jego statystyk(siła, zwinność, życie).

Tak teraz myślę, że zawsze będzie można podrasować nieco zasady, wymagać to będzie jedynie wyedytowania paru/kilkunastu paragrafów. Więc póki co możemy iść w ciemno z prostymi zasadami.
Wto 22:01, 14 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Smis




Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

Post
Hmmm... ostatnio testuję nową technikę poziomowania:

Mianowicie : gdy wykonasz zadanie, które jest w głównym wątku lub jakieś wybrane poboczne, możesz rozdać jeden punkt statystyk, bądź możesz dostać punkt do już określonego współczynnika... dzięki temu możemy uniknąć wszelkiego "polowania" na dziki a zająć się fabułą... a gracze nie muszą już zapisywać punktów doświadczenia....


Wiem, że przeceniam wikipedię, ale chciałbym kiedyś wprowadzić system osiągnięć... Np: ten, który pokonał trolla albo: Bohater miasta Frostgate... Ale jak już słusznie zostało wspomniane: na razie zobaczmy, jak będzie nam szło ;]
Wto 22:07, 14 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Xellos




Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ciekawe rozwiązanie. Jednak misja misji nierówna. Proponuję zatem wprowadzić system 3 stopni(który będzie dotyczył całej struktury gry, o czym za chwilę). Mianowicie podzielimy wartość questów na: brązowe(1 punkt), srebrne(2 punkty), złote(3 punkty). Ktoś może powiedzieć, że 3 punkty na raz do rozdania to trochę sporo. Nic bardziej mylnego! Nie znaczy to, że po takim jednym zlotym quescie postać będzie od razu przepakowana. Rozbiezność statystyk potworów będzie tak wielka, że 3 punkty naraz mogą dać zauwazalne efekty przy slabych przeciwnikach.

System 3 stopni bedzie takze dotyczyl potworow. Podzielimy je na: slabe, srednie, silne. Jako iz wikipedia daje nam mozliwosc kolorowania, nazwy przeciwnikow beda posiadaly kolor w zaleznosci od ich mocy. Poziomy potworow beda oznaczane przez 3 kolory: zolty(slaby), pomaranczowy(sredni), czerwony(silny). Oczywiscie te ramy nie beda sztywne, w sklad kazdego poziomu potwory beda mialy rozne statystyki, nie identyczne. To ma tylko pomoc w orientacji i ubarwieniu. Przyklady potworow: Wilk, Cyklop, Smok lub Super Boss(czyli ew. 4 poziom).

Chcialbym takze, zeby przedmioty czynily wazna funkcje w grze. Jednakze ich wlasnoci zaleza w pewien sposob od zasad. Powiedzmy pewne bronie moga nam dodac nieco do sily, ale niektore obniza przy tym zwinnosc. Natomiast magiczne pierscienie moga nam zwiekszyc intelekt. Tu takze bym wprowadzil system 3 stopniowy, ktory w kwesti przedmiotow oznaczal by ich rzadkosc i wartosc. Oto kolory dla przedmiotow: Niebieski(zwykly), Ciemnoniebieski(zaawansowany), Purpurowy(czyli cos rzadkiego.

Mysle ze takie smaczki urozmaica gre i dadza pewna orientacje graczom, ze np. natrafili na naprawde cos ciekawego.

Zgadzam sie tez, ze nalezy unikac bezmyslnego expienia na stworach, wiec pokonywanie przeciwnikow zwykle bedzie zachodzilo poprzez questy, niespodziewane napotkanie lub polowanie dla lupu(czyli jakies ciekawe przedmioty do zdobycia).


Ostatnio zmieniony przez Xellos dnia Wto 22:26, 14 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Wto 22:24, 14 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Smis




Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

Post
W ten sposób omówiliśmy mniej-więcej grę. Aktualnie tworzę stronę: o grze... tak na początek ;]

Mam taką nadzieję, że masz kilka pomysłów na główny wątek? Chodzi mi o ten pień, co to z niego będą wyrastać gałęzie w postaci zadań pobocznych... Może zrobić kilka takich drzewek, odmiennych, w zależności, co wybierzesz? Nie wiem... natomiast zdaję sobie sprawę z jednego: podczas gdy motywacji mam sporo, (szczególnie jak pracuję w jakimkolwiek teamie, nawet dwuosobowym ;] ) , to mam niewiele drygu do tworzenia zawiłej fabuły pełnej emocjonujących zwrotów akcji, niezwykle ciekawych rozwiązań i od czasu do czasu ciętego humoru... Może z tym ostatnim bym sobie poradził xD

Jakbyś miał jakikolwiek pomysł /pomysły, proszę, daj znać... często dzieje się, że potrafię bazować na tym, co mi inni podsuną Very Happy
Wto 22:33, 14 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Xellos




Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Hmm, na pierwszej stronie pisałem, że ciężko będzie zaimplementować wątek główny, gdyż przede wszystkim gra ma polegać na eksploracji i rozwiązywaniu zadań pobocznych. Ale zacznijmy od dziecięcych kroków. Tak jak mówiłem najlepiej zajmijmy się na początek jedną rasą. Niech to będzie człowiek i niech gracz zaczyna w małej osadzie, z której będzie mógł przejść do następnych miast tylko przez wykonanie głownego questa w tej mieścinie(czyli mamy jakoś ten watek glowny, choc nie bedzie on dotyczyl calego swiata gry). W miedzyczasie w zaleznosci od woli gracza bedzie mogl od w tej osadzie wykonac pare podstawowych questow od roznych ludzi(lub mozna zamiescic dodatkowo tablice ogloszen). Postawimy pare sklepow(z bronmi, pancerzami, eliskirami), karczme(do posluchania plotek i odkrycia paru misji pobocznych). Ponadto gracz przed opuszczeniem osady(czyli wykonania main questa) bedzie mial mozliwosc zglebienia terenow pobliskich(np. las, jakas kopalnia czy podziemia, czy opuszczona chata pustelnika na zad...). Tym wszystkim zajmiemy sie po uzupelnieniu podstawowymi informacjami strony glownej, spisaniu zasad(trza jeszcze dograc system walki) i opisaniu pierwszej rasy(czyli ludzi). Jako iz gra ma w przyszlosci(miejmy nadzieje)byc na tyle rozbudowana, by mozna bylo wybierac sposrod kilku ras, to w czasie nowej gry powinien byc opis kazdej, by gracz mial podstawowe pojecie czego sie po danej rasie spodziewac. Na razie tyle.
Wto 22:41, 14 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Smis




Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

Post
Słusznie... jutro ciąg dalszy, a na razie muszę się zastanowić nad paroma kwestiami typu: Questy poboczne... Ty w tym czasie możesz już zacząć czytać/poprawiać pierwsze zmiany w projekcie - gra ;]
Na razie tyle.. do jutra ;]
Wto 22:45, 14 Wrz 2010 Zobacz profil autora
memon




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

Post
Jeżeli chodzi o kartę postaci, to mam pomysł:
Można wykorzystać do jej zrobienia osobną stronę (nie chodzi o stronę encyklopedii, tylko stronę w internecie), w której twórca gry będzie miał możliwość dodawać znaczniki html, oraz skrypty java script. Popatrzcie na przykład na grę Tkacze Burz - w wikipedowskiej paragrafówce można wykorzystać tego typu kartę postaci. Tutaj będzie jednak trzeba umieścić wszystkie okienka do wprowadzania przedmiotów, i jednocześnie symulacje rzutów kościom, razem z dodawaniem wartości współczynników.
Śro 1:25, 15 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Xellos




Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Adres strony głównej gry:
[link widoczny dla zalogowanych]łówna

Dodałem stronę "Nowa gra"(w powijakach) i "Jak edytować grę"(niedokonczone).

edit: link trza skopiowac do paska przegladarki, bo jak zwykle forum ucielo ;)

Recoil: Forum ucięło, bo w adresie są polskie znaki.


Ostatnio zmieniony przez Xellos dnia Śro 21:16, 15 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Śro 21:08, 15 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Smis




Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

Post
Dobra... przemyślałem to i owo... Kolega na szczęście ściągnął mnie na ziemię...

No bo patrząc tak okiem doświadczonego gracza w RPG... czym nasza gra będzie się różnić od pozostałych, porozwalanych po całej sieci? Prawda jest taka, że nie różniła by się niczym... już prędzej gracze włączyliby jakieś Grepolis czy tam jakieś MMO typu Runes of magic, niźli by się zajęli naszą grą... Ale tutaj nie przypadkowo pojawia się owo słowo "włączyliBY".

Chodzi o to, że mam propozycję, jak udoskonalić naszą grę... otóż:

po pierwsze: kto powiedział, że bohater musi być zawsze jakimś herosem o potężnych mocach? Nikt też nie mówił, że to ma być chłop z widłami... Sądzę, że gdybyśmy wprowadzili jakieś innowacje do tego projektu, gracze korzystniejszym spojrzeniem obdarzaliby grę... O co mi chodzi? O tym za chwilę...

Po drugie: System, na którym się opieramy jest tak naprawdę kruchy i nieciekawy, jeśli chodzi o moje doświadczenia z nim... trzeba albo ustalić większą liczbę statystyk (ale maksymalnie 6, ponieważ im więcej niż te 6, tym większa komplikacja... a nam zależy na prostocie...), albo zmniejszyć liczbę otrzymywanych punktów, bo jak na przykład będziemy mieli trzy statystyki plus żywotność, to w pewnym momencie efekt rzucania kością (czyli wszelkie emocje z nim związane) zostanie... hmmm... zmętniony?... Taki.. niewyraźny... Im większe liczby będą w naszych obliczeniach, tym efekt tak zwanego szczęścia będzie powoli niwelowany... a przecież niekoniecznie na tym polega gra ;]

Po trzecie: Dochodzę do wniosku, że główny wątek będzie niezbędny... i to oryginalny główny wątek... lub chociaż pełen dobrych pomysłów na zakończenia czy przebieg. Dlaczego? Ponieważ zachęcić gracza do zanurzenia się w świat gry, to dać mu cel... gdy damy cel: eksploracja, to gracz otrzyma całą masę celów, które w jego mniemaniu będą po pewnym czasie nieosiągalne... Jeżeli natomiast cel jest prosty, na przykład: znajdź zaginione klejnoty koronne (tylko przykład), nasz drogi użytkownik może skupić się na jednym głównym celu, a przy okazji będzie miał możliwość zwiedzania świata gry... i pewnie trochę pozwiedza ;] Skoro będzie miał swój cel, to czemu by przy okazji nie poeksplorować? Wątek nie ucieknie, a do odwiedzenia jest tyle miejsc i w ogóle... jeżeli coś zagmatwałem, pytaj...


Walkę ustalimy potem....

A teraz podam swoje pomysły:

Miałem natchnienie... liczę, że Ci się spodoba Very Happy

Idea zrodziła się z pytania: jak nie bohater, to kto? Grywałem w gry, gdzie jesteś jakimś agentem, a to znów byłeś najemnikiem, albo szlachetnym rycerzem... ale najczęściej jednak jesteś po prostu awanturnikiem, szukającym przygód... A gdybyś był awanturnikiem szukającym łupów i guza? xD
Nie... nie chodzi mi o piratów, lecz o... banitów... jak na przykład Robin Hood, tyle że zamiast troszczyć się o jakąś wynędzniałą zgraję niewdzięczników, będziesz mógł ze spokojem rabować i grabić... do czego się to sprowadza? Co jest tym celem gry? Można spróbować jednej z tych możliwości:
-Stworzyć fabułę, w której będąc bandytą musisz wspiąć się na wyżyny swego fachu i zostać królem złodziei..
-Stworzyć fabułę, w której dowiadujesz się przypadkiem o wielkich łupach, które kryją ukryte goblińskie/krasnoludzkie komory... musisz zdobyć skarb za wszelką cenę... a jak? A to już twój problem Smile
-Stworzyć fabułę, w której starasz się zostać hersztem banitów i poprowadzić ich ku sławie... w jaki sposób? Może być szukanie skarbu, może być szukanie artefaktu, może być pomaganie biednym, jeśli kto chce...


Jak widać, możliwości jest dużo... i mógłbym wymyślić ich więcej ;]
ponadto: będąc hersztem banitów, twoje statystyki nie wyglądają tak: Siła=2, Int=3...
Statystyki wyglądają tak: Pan Smith - poziom 3 (siła fizyczna), peter- poziom 2 (otwieranie zamków)...
Statystyki to nic innego jak członkowie bandy... Nie sądzę, aby to było złe rozwiązanie ;]

Oczywiście, to tylko mój pomysł... Ty możesz mieć swój i już mamy dwa wątki naraz xD

To tyle... chciałbym znać Twoje zdanie, zanim zacznę kolejną długą wypowiedź o systemie walki, przedmiotach i o świecie....
Śro 22:29, 15 Wrz 2010 Zobacz profil autora
elkociak




Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Inne

Post
Trochę technicznych zmian.

Tim "daNASCAT" Quievryn zamiast "Gra" jak go prosiłem zrobił nam przestrzeń "Gry". Ale to nawet lepiej.

Przydałaby się jakaś nazwa dla tej gry, ponieważ najwygodniej byłoby umieszczać paragrafy jako artykuły o nazwach Gry:NazwaGry/NrParagrafu

Ma ktoś jakąś propozycję? Moja to Fantasolo Smile
Śro 22:31, 15 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Smis




Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

Post
memon:

poważnie zastanowię się nad tą propozycją, ponieważ może znacznie zwiększyć wygodę gry oraz tym samym liczbę potencjalnych graczy ;]

elKociak:

Nazwa gry... hmmm... gra o wszystkim... Fantasolo nie brzmi źle xD
Jak na coś wpadnę, to dam znać, aczkolwiek czekam bardziej na propozycje innych Smile
Śro 22:37, 15 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Xellos




Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Smis, ale namieszales! Very Happy

Z tego co tu napisales wynika, ze to dobry material na pojedyncza paragrafowke, a my chcemy przeciez stworzyc cos o wielkim replayability, gdzie gracz nie ma narzucone kim jest, tylko sam juz od poczatku gry kreuje postac poprzez wybor rasy, klasy(mozna wprowadzic rozne historie czyli przeszlosc, ktora by oddzialywala w niektorych paragrafach, oczywiscie za posrednictwem systemu informacji).

Oczywiscie sluszna uwaga co do obecnego prototypu statystyk. Na razie jednak moze skupmy sie - co tworzymy? Poza tym taka gre jaka my mamy tworzyc nie ma nigdzie, wiec dlaczego nie mialaby przyciagnac graczy? Gra nonsensopedii to tylko zabawa i rozluznienie. Nie tworzymy tez MMO, bo raz ze to nie gra multi, dwa nie ma ona polegac na bezmyslnym grindowaniu, tylko odbywaniu ciekawych przygod.

Nie mam nic przeciwko nazwy Fantasolo, taki powrot do korzeni Wink


Ostatnio zmieniony przez Xellos dnia Śro 22:45, 15 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Śro 22:44, 15 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.paragrafowegranie.fora.pl Strona Główna » Ogólne dyskusje o grach paragrafowych Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin