Forum www.paragrafowegranie.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Zasady

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.paragrafowegranie.fora.pl Strona Główna » Samotny Wilk Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Zasady
Autor Wiadomość
c08mk




Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 9
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

Post Zasady
Chciałbym się dowiedzieć o parę zasad, które nie są dla mnie do końca jasne.

Noszenie broni. Na początku mamy informację iż można nosić dwie ale używać jednej. Później w paragrafach się pojawia informacja iż można podnieść i używać maksymalnie dwóch broni.
Ile broni w takiej sytuacji można używać? Nadal tylko jednej czy można jednak używać dwóch naraz (tych lepszych znalezionych).

Przedmioty specjalne. Czy zajmują miejsce w plecaku? czy wliczają się do limitu przedmiotów)?

Pożywienie. Czy zajmuje miejsce w plecaku? czy wlicza się do limitu przedmiotów)?


Ostatnio zmieniony przez c08mk dnia Wto 23:53, 19 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Wto 23:34, 19 Sty 2016 Zobacz profil autora
Ardel




Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 56
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Pożywienie zajmuje miejsce w plecaku, przedmioty specjalne nie. Co do broni - możesz nosić przy sobie dwa egzemplarze i przed walką decydować, z którego chcesz skorzystać. Tak przynajmniej ja rozumiałem zasady, kiedy w Samotnego Wilka grałem.
Śro 8:07, 20 Sty 2016 Zobacz profil autora
c08mk




Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 9
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Dzięki za pomoc : )

Mam jeszcze jedną wątpliwość, dotyczy paragrafów kończących się walką.

Dwie przykładowe sytuacje jasne.

1. Paragraf mówi, że jest dwóch przeciwników i należy z nimi walczyć po kolei. Paragraf podaje dwa zestawy cech przeciwników. Najpierw walczę z jednym dopóki nie zginie, jak będzie pokonany zabieram się za drugiego.

2. Paragraf mówi, że jest dwóch przeciwników i należy z nimi walczyć na raz. Paragraf podaje dwa zestawy cech przeciwników. Walczę z jednym, walczę z drugim i od nowa walczę z jednym później z drugim i tak dopóki nie zginą.

3. Niejasne dla mnie. Paragraf mówi, że jest dwóch przeciwników ale podaje tylko jeden zestaw cech. Pytania są dwa.

Czy mam walczyć dwa razy używając tego zestawu cech? Czy może ten zestaw cech obejmuje obydwu przeciwników na raz?

Jeżeli w takiej sytuacji mam walczyć dwa razy to walczę po kolei czy na raz?

Edycja

Przeszukałem angielską wersję w .pdf i wygląda na to, że jeżeli jest podanych kilku wrogów zawsze będzie osobny zestaw cech dla każdego z nich. W innym przypadku angielska wersja wyraźnie mówi, że kliku wrogów jest traktowanych jako jeden (i jest tylko jeden zestaw cech).
Niestety angielska część pierwsza LW się różni od polskiej i nie wiem czy mam tak samo to traktować.


Ostatnio zmieniony przez c08mk dnia Śro 16:32, 20 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Śro 14:18, 20 Sty 2016 Zobacz profil autora
Ardel




Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 56
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jeżeli podany jest tylko jeden zestaw cech (przykładowo: walczysz z grupą giaków, walka :15, wytrzymałość: 20) - to po prostu walczysz przeciwko temu zestawowi cech, który odzwierciedla całą bandę przeciwników.

Zdaje się nawet, że podawane jest wtedy w paragrafie coś takiego: "traktuj przeciwników, jak jednego wroga". Dawno w to grałem, ale z tego co kojarzę to tak tam stało.
Śro 18:00, 20 Sty 2016 Zobacz profil autora
c08mk




Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 9
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Dzięki : )
Wszystkie wątpliwości jakie do tej pory miałem są rozwiane.
Śro 18:16, 20 Sty 2016 Zobacz profil autora
marlanes




Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

Post
WALKA
Jeżeli podane są statystyki dla kilku przeciwników, np:
Giak Szturmowiec ZB 12, PW 15
Giak Kapitan ZB 15, PW 17
, to walczymy najpierw z pierwszym przeciwnikiem i jeśli przeżyliśmy walkę przechodzimy do pojedynku z kolejnym przeciwnikiem. Jeśli udało nam się pokonać wszystkich wrogów lub mieliśmy możliwość ucieczki, przechodzimy do odpowiedniego paragrafu zapisanego w książce.

Jeżeli mamy podane tylko statystyki dla jednego wroga, nie ważne czy jest to grupa potworów (Grupa Wilkupiorów ZB 14, PW 12) czy też pojedynczy przeciwnik (Helghast ZB 20, PW 1Cool toczymy jedną walkę.

PRZEDMIOTY
Każdy posiłek liczy się jako jeden przedmiot w grze, chyba że tekst książki mówi inaczej.
Można nosić maks. 2 sztuki broni, podczas walki decydujemy się na użycie jednej. I o ile pamiętam jeżeli ma się tylko Łuk, to podczas walki bohater traktowany jest jak bez broni.
Przedmioty specjalne nie liczą się do limitu przedmiotów w plecaku i nie ma maksymalnej ilości przedmiotów specjalnych. Chociaż na kartach postaci pojawiają się takie liczby jak 10 czy 12, ale nie sugerowałbym się. W Jaskiniach Kalte chyba pojawia się możliwość zakupu lub znalezienia namiotu. Pamiętam, że zajmował on więcej niż jedno miejsce w ekwipunku.
Śro 1:27, 24 Lut 2016 Zobacz profil autora
c08mk




Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 9
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Dzięki. Przejrzałem już co nie co z Lone Wolfa i pewne różnice wychodzą przez ulepszone polskie wydanie części pierwszej w którym jest jeszcze dodatkowy wstęp w klasztorze. Po zaglądnięciu do wydania online angielskiego, widzę że dużo rzeczy jest jaśniej napisane.

Jeszcze jedno mnie zastanawia. Są bronie które są traktowane jako przedmioty specjalne (np. Sommerswed, Szylet Vashny, Magiczna Włócznia). Ogólnie można nosić dwie bronie i z tego wnioskuję, że bronie które są traktowane jako przedmioty specjalne również obejmuje ten limit.
Pon 19:05, 29 Lut 2016 Zobacz profil autora
marlanes




Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

Post
Co do zasad, broń będąca jednocześnie przedmiotem specjalnym liczy się tak jak zwykła broń do limitu dwóch posiadanych broni. (czyli mamy np. Sommerswerd i jeszcze jedną broń)

Co do różnic, polska wersja Lone Wolf'a jest tłumaczeniem reedycji angielskiej wersji serii wydanej przez Mongoose Publishing. Pierwsza część została rozszerzona o wydarzenia rozgrywające się w samym klasztorze Kai. Książki, które można poczytać na stronie Aon Projektu są pierwszymi wydaniami. Dodatkowych przygód o ile pamiętam wcześniej nie było.

A zasady komplikują się po przejściu piątej części przygód SW, gdzie otrzymujemy rangę Magnakai, wraz ze znalezioną Księgą Magnakai.
Pon 20:57, 29 Lut 2016 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.paragrafowegranie.fora.pl Strona Główna » Samotny Wilk Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin