Forum www.paragrafowegranie.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Vergate, P9, P27

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.paragrafowegranie.fora.pl Strona Główna » Paragrafowe www Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Vergate, P9, P27
Autor Wiadomość
Magnefikko




Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W.

Post Vergate, P9, P27
Cytat:
Dalsze dyskusje o Vergate (których sam jestem ciekaw) przenieście proszę do "Ogólnych dyskusji...".


Poczemu niet xD

Vergate zdechło śmiercią naturalną już dawno temu. Zwyczajnie zapomniałem o tym portaliku. Z resztą nie ma o czym pamiętać - ot takie małe nudne coś xD
Co do P9 - poza ludzikami których poinstruowałem osobiście tylko dwóch (Sawassas i Grizz) obsłużyło go poprawnie. Ja wiem że czytanie instrukcji boli ale... xD

Po przeczytaniu postu kamilza - jak już mówiłem - naszło mnie żeby przebudować P9, rozwinąć, dodać opcję gry dla >1 gracza (dwóch to nie musi być minimum). Jeśli ktoś jest za, chętnie zanotuję sobie wymagania co to P27, pomysły, uwagi i tym podobne xD
Nie 12:40, 08 Lut 2009 Zobacz profil autora
Xellos




Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jeśli mogę coś doradzić, to najlepiej zaprojektować ładną szatę graficzną. Tamta stara odstraszała mnie :]
Nie 13:57, 08 Lut 2009 Zobacz profil autora
Magnefikko




Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W.

Post
Zrobiłem czystki w bazie. Projekty testowe i bezparagrafowe zrobiły wziuum xD
Czekam na uwagi co do rozwoju P9.

Co do szaty graficznej... cóż, dysgraf ze mnie xD zero poczucia estetyki i zero umiejętności w zakresie Poskładajmy-Sobie-Layout. Jeśli ktoś z Was ma większe doświadczenie - chętnie przyjmę pomoc. Oczywiście można też użyć gotowego szablonu.


Edit: Jak by sie Wam widział system automatycznego prowadzenia walki? Teksty doklejane do paragrafu byłyby generowane w zależności od danej mechaniki, innymi słowy - treść paragrafu będzie dynamiczna, zależna od naszych umiejętności i pewnych czynników losowych.
Autor w osobnym panelu ustalałby mechanikę walki i statystyki postaci, oraz teksty dla danych obrażeń i tym podobne. Do paragrafu w którym toczyłaby się walka dopisywane byłoby odpowiednie zdarzenie.
Na razie to tylko zarys pomysłu. Cóż myślicie?

Edit II: Co do trybu multiplayer xD
Widzę to tak - autor ma dwie (lub więcej) linie paragrafów, linię A i linię B. Każdej ustala osobne warunku, wyjścia i tym podobne.
Gdy gracze chcą zagrać w grę w trybie multiplayer, po wejściu do menu gry (odpowiednik paragrafu 0) zostanie zapytany czy chce utworzyć sesję czy dołączyć do sesji. Jeżeli chce dołączyć do sesji, pokazana zostanie mu lista graczy którzy sesje założyli i czekają na "koleguff". Po podłączeniu do sesji zaczyna się gra.
Pierwszeństwo ma gracz A (linia paragrafów A). Gdy kliknie sobie jakieś wyjście, informacja o tym przekazywana jest na serwer. Gracz B zostaje przeniesiony do paragrafu o tym samym numerze co gracz B, ale na linii paragrafów B (inna treść i tak dalej). Gracz B wybiera paragraf, gracz A jest przenoszony i tak w kółko. Cóż na ten pomysł? xD
Oczywiście notatka o inspiracji by kamilz się pojawi.

Edit III: Dla ludzików które nie wiedzą co to Vergate - [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Magnefikko dnia Nie 16:27, 08 Lut 2009, w całości zmieniany 3 razy
Nie 15:58, 08 Lut 2009 Zobacz profil autora
Sawassas




Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Mi się system walk podoba. Do trybu multiplayer też nic nie mam, tylko gracze byliby jakby jedną postacią z rozdwojeniem jaźni - nie mogą się rozdzielić, niezależnie od siebie gracz A robi te same ruchy co gracz B. No chyba, że nie zrozumiałem (mam ferie więc się nie zmuszam zbytnio do myślenia, bo może mnie jeszcze głowa rozboleć ;p)

Cytat:
Ja wiem że czytanie instrukcji boli ale... xD


Mnie nie bolało, więc się nauczyłem. Proste to jest. Dzisiaj jeszcze sobie przeczytałem raz jeszcze.

[EDIT] Mógłbym poprosić o usunięcie mojego projektu o nazwie Scorn? Ploosie Smile


Ostatnio zmieniony przez Sawassas dnia Wto 11:25, 17 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Wto 11:14, 17 Lut 2009 Zobacz profil autora
Magnefikko




Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W.

Post
Nie robi tych samych ruchów - paragraf gracza A jest odpowiednikiem kompletnie innego paragrafu gracza B. Gracze mogą się również rozdzielić - żaden problem. Wszystko zależy od wyobraźni autora xD
Nie 10:53, 22 Lut 2009 Zobacz profil autora
Misiek




Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Pomijając graficzne gry dwuosobowe próbowałem rozegrać także Clash of the Princes gdzie jest to już zwyczajna dobrze znana paragrafówka tyle że w dwóch tomach. Powiem, że opornie to idzie i nie mam pomysłu jak to wcielić w taki edytor gier online.

Są dwa rodzaje odnośników - paragrafy i akcje. Akcje zapisują obaj gracze w kolumnie na kartce. Schemat jest taki:

Zaczekaj w tym miejscu aż akcja zmieni się na A. Znajdujesz się .... możesz iść do .....paragraf A B C. Zmień Akcję na B.

Drugi gracz

Zaczekaj w tym miejscu aż akcja zmieni się na B. Znajdujesz się .... możesz iść do .....paragraf A B C. Zmień Akcję na A.
Pon 23:44, 23 Lut 2009 Zobacz profil autora
Sawassas




Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Acha, no to już kumam.
@Nonanol - zgadza się ^^ Uwielbiam tą grę...
Sob 20:15, 07 Mar 2009 Zobacz profil autora
NonanolII




Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Czyli tak, schemat:

[link widoczny dla zalogowanych]

To uproszczenie tego co pisał Misiek, takie rozwiązanie nie daje dużych możliwości, ale powinno być łatwe w konstrukcji. Ilość graczy była by ograniczona wyobraźnią autora bo musiałby pisać osobne linie fabularne dla każdego bohatera.

Co do szaty graficznej, nie musi być piękna, gra powinna być czytelna, czyli:
-jak najmniej animowanych elementów (w tym banerów,reklam, przyciągająuwagę rozpraszają)
-kolorostyka, IMHO najmniej męczą wzrok czarne litery na jasno szarym tle.

@Sawassas, najlepsza zelda na gameboya Wink grałem na emu, teraz kupiłem gameboya i poluję na allegro Wink

Duży edit


Ostatnio zmieniony przez NonanolII dnia Sob 22:42, 07 Mar 2009, w całości zmieniany 4 razy
Sob 22:09, 07 Mar 2009 Zobacz profil autora
Misiek




Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Dla dociekliwych, zasady książkowej gry dwuosobowej
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Sob 23:05, 07 Mar 2009 Zobacz profil autora
doman100




Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Właśnie robię grę paragrafową za pomocą P9 na vergate i muszę powiedzieć że to bardzo ciekawa stronka. Daje podstawowe możliwości do robienie paragrafówek. Jak ktoś chcę możecie zajrzeć na vergate i zobaczyć moją tylko w części zrobioną gierkę.
Nie 16:27, 22 Lis 2009 Zobacz profil autora
Pinkel




Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Stronka daje spore możliwości, ale paragrafówki na niej umieszczone nie są zbyt fajne (przynajmniej dla mnie). No, ale to sprawa autorów tych gier.
Pon 19:43, 04 Sty 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.paragrafowegranie.fora.pl Strona Główna » Paragrafowe www Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin